/ Гарантія та обмін

Гарантія та обмін

ГАРАНТІЯ
Фірма АВІАЛЬ пропонує кінцевим споживачам своєї продукції гарантійний термін від 6 до 12 місяців, в залежності від виду товару.
Щоб скористатися своїми гарантійними правами, покупець повинен принести продукцію і супровідну документацію до неї в один із сервісних центрів компанії. Адреси та телефони повинні бути вказані в гарантійному талоні. Фахівці центру визначають, чи діє гарантія.
Чинне гарантійне положення не зменшує використання чинного законодавства в сфері захисту прав споживачів.
Гарантія не поширюється на продукцію, яку використовують в комерційних цілях.
Гарантійні зобов'язання не виникають у випадках:
 
 
 
  • продукцію використовували не за призначенням, або не були виконані інструкції по експлуатації.
  • установка продукції була виконана у невідповідності з інструкцією.
  • в продукцію були внесені зміни.
  • продукція була відремонтована в неліцензійному сервісному центрі.
  • серійний заводський номер або код продукції були змінені.
  • поломка сталася в зв'язку з обставинами, які виходять за рамки нормальної експлуатації.
  • при відсутності в гарантійному талоні наступних відомостей: печатка організації-продавця, підпис продавця, дата продажу, серійний номер виробу.
  • поломка сталася через недбале зберігання або недбалої транспортування продукції покупцем.
  • відсутність оригінального гарантійного документа.
  • поломки / порушення роботи, викликаної комахами або тваринами.
 
 
ОБМІН
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, на протязі 14 днів покупець має право повернути або обміняти куплений в нашій фірмі товар за умови:
 
  • товар не був у вживанні.
  • товарний вигляд продукції не зіпсований (немає подряпин, відколів, потертостей).
  • комплектація товару не порушена.
  • товарний чек, а також вся супровідна документація.
  • збережена упаковка.
 
 
Не підлягають поверненню або обміну (відповідно до постанови Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. N 172" )  товари особистої гігієни та особистого користування!
 
 
ВАЖЛИВО!!!
 
 При отриманні товару, доставленого перевізниками, обов'язково перевірте наявність всього товару і його зовнішній вигляд. В разі виникнення претензій Вам необхідно відмовитись від отримання товару і скласти акт (претензію). Про такі випадки просимо повідомляти нам зателефонувавши за номерами:
 
+38 (044) 201-04-60, +38 (050) 478-77-99, +38 (067) 482-77-97.
 
Якщо посилка перевірена Вами не на складі перевізника, ми претензій не приймаємо!
Каталог товарів
Алфавітний перелік товарів